tisdag 21 september 2010

#23 - Fantasi

Jag blev verkligen positivt överraskad i lördags. Hela Andrássy var avstängd och alla olika teatrar och teatergrupper presenterar sina program och produkter. Barnen är i högsta grad involverade och delaktiga i detta. Kulturaktiviteter är alltid barnvänliga här.
På söndagen var Andrássy likaså avstängd från Déak Ter till Hjältarnas torg - det var barnens och familjernas gata hela helgen. Ett positivt "reclame the streets".
En av alla anledningar till att jag älskar Budapest :)
-


5 kommentarer:

Pialotta sa...

Alla borde hoppa in i fantasins värld då och då .. det gläder hjärtat en stund och inte minst skrattmusklerna:)

"Lillagul" sa...

Tjingeling !
Vad mysigt det verkar vara i Budapest :)
Är det för kallt att åka dit i slutet på Mars ?
Funderar på att lägga min o min kompis vårresa dit :)

Erik "Semlan" sa...

Kul tema! Det blev som det blev, lite beroende på den extra belysningen på väg hem igår kväll. ;-)

Jessika sa...

Åh,vad roligt med fototema!

Här hittar ni mitt bidrag:
http://livsnjutarkolloni.blogg.se/2010/september/onsdagstema-fantasi.html

Livsnjutaren sa...

Jag har länkat "fantasi"