onsdag 28 maj 2014

Onsdagstema #215


Since 21April2010

Tema: Höjdpunkten.  En höjdpunkt kan innebära mycket. Allt från ett barnbarns teckning till upplevelser i den svenska fjällvärlden. Blir spännande att ta del av era höjdpunkter denna vecka. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!
Ps. Jag är jätteglad för att så många uttryckte sitt gillande omkring senaste veckans tema :)

En höjdpunkt för många är den svenska fjällvärlden, eller hur?

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!

3 kommentarer:

Violen sa...

Klurigt tema! Jag har nog varit lite egensinnig men det är ju fri tolkning!
Ha en bra onsdag!

Anni sa...

Jag gillar när teman kan ha flera betydelser, då blir det så omväxlande att kika in hos varandra!

Freja sa...

Kul med ett så öppet tema, nu får jag kolla vad andra anser vara höjdpunkter!

Jag bor mitt i fjällen och är aldrig ute och vandrar, jag tycker de är vackrast på avstånd...