onsdag 18 juni 2014

Onsdagstema #218


Since 21April2010

Tema: Syna i sömmarna.
Oj vilken händelserik dag! Först läkarbesök (allt ok), sedan rycka in som barnvakt åt barnbarn (I like) och slutligen det spännande med att syna lägenheter i sömmarna. Båda var jättefina och nu hoppas jag att just jag kan få en av dem. Tack till er alla som håller tummarna för mig. Snart får jag se hur ni har tolkat temat även om jag inte lämnar avtryck. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

För ca 6 år sedan synade Milton yngsta barnbarnet i sömmarna.
De är lika gamla. Daisy undrar om han verkligen får syna så närgånget.

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!

3 kommentarer:

Monica sa...

Vilka sötnosar;-)

Freja sa...

Vilken söt bild! När vi kom hem med sonen för drygt 15 år sedan var min burmahane (som blir 18 i sommar) väldigt skeptisk och vågade inte gå i närheten. Vovvarna är modigare!

Freja sa...

Vilken söt bild! När vi kom hem med sonen för drygt 15 år sedan var min burmahane (som blir 18 i sommar) väldigt skeptisk och vågade inte gå i närheten. Vovvarna är modigare!