tisdag 9 juli 2013

Onsdagstema #169


Since 21April2010

Fantastiskt kreativa var ni vid speglingstemat! Många olika variationer av tolkningar - så kul!
Idag tog jag en sväng om "Månslyckan" - ett mycket välskött koloniområde i Lund. Det är ljuvligt att gå på sandstigarna mellan de små idylliska stugorna. Alla hälsar och jag känner mig så välkommen med min kamera. Det är ett "måste"-besök varje sommar. I Lund finns det ganska många koloniområden men bara detta är så här BESÖKSVÄNLIGT. Vad tror ni temat blir? Ha ha - Rätt! Besöksvänligt alltså. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!


Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




3 kommentarer:

anemonen sa...

Ja sådana ställen skulle det finnas fler av - besöksvänliga alltå. Många koloniområden är stängda för obehöriga.

Margareta sa...

Inte ett helt enkelt tema även om jag vistas bland idel ädel tornedalingar som är något av de mest besöksvänliga som finns - men hur tolka detta? =)

Får nog sova på saken.

B i r g i t t a sa...

Jag tror det är ganska lätt egentligen ... ;)
Allt från en fåtölj till en sandstrand kan nog vara besöksvänligt .... fri tolkning :)